360 graders temperaturmåling

Vi kan tage temperaturen på dit marked og tegne et præcist billede af et mærkes position på de væsentligste områder – 8 kriterier. Målingen kommer således hele vejen rundt om dit produkt/brand. Også for alle dine  konkurrenter. Med andre ord en fuldstændig brancherapport. Det lyder dyrt – men det er det ikke. Grundtanken har været at skabe et omkostningsbilligt værktøj, som giver en masse information om, hvorledes et produkt performer på markedet i forhold til 8 succeskriterier:

1. Uhjulpet kendskab
2. Hjulpet kendskab
3. Viden (hvor mange kan vurdere kvaliteten af produktet/ydelsen?)
4. Vilje til køb (hvor mange overvejer at købe/benytte?)
5. Hvor mange er positive over for produktkvaliteten?
6. Hvor mange synes produktet er blandt markedets bedste?
7. Hvor mange synes produktet er unikt?
8. Hvor mange synes produktet er luksus eller et godt køb?

Vi kalder produktet for en 360 graders temperaturmåling, fordi det kommer hele vejen rundt om produktet. Fra kendskab over produktevaluering til profil. Således at man får et solidt overblik på de væsentligste nøgletal.

Der er lukket for kommentarer.